Исаева Франческа Петровна осы оқу орнында 1980-1990 жылдары 12 жылдан астам уақыт математика пәнінің оқытушысы болып жұмыс атқарды, бұған дейін мектепте еңбек еткен. Франческа Петровнаның естеліктерінен сол жылдары училищеде 1200-ге жуық білім алушы оқыды. Франческа Петровна ұжымның ауызбірлігінің болғанын, соның арқасында күнделікті жұмысқа тамаша көңілде барғысы келетін ерекшелігін айтты. «Көптеген іс-шаралар болды. Мен көп жағдайда бұрғылаушы, газбен дәнекерлеуші, автокөлік жүргізушілері, БӨА (бақылау-өлшеу аспаптары) мамандығының студенттерімен жұмыс істедім.»-дейді.\r\nФранческа Петровнаға біз бірқатар сұрақтар қойдық, алған жауаптарымызды сөзбе-сөз келтіруді шештік. Айта кету керек, сұхбат біздің педагогтер, оның ішінде жастар үшін қызықты әрі танымды өтті...\r\nСұрақ: Сіз өз жұмысыңызда қандай білім беру әдістері мен тәсілдерін қолдандыңыз?\r\n- Жауап: Сауалнама, жеке жұмыс, дидактикалық материалдар, карточкалар, шот. Сонымен қатар жыл сайын мұғалімдер білімді жетілдіру курстарына жіберілді.\r\n- Сұрақ: Сіздің жұмысыңыздағы қандай естеліктер немесе сәттер сіздің естеліктеріңізге ерекше әсер етті? \r\n- Жауап: Педагогикалық жұмыстар жақсы ұйымдастырылды.\r\n- Сұрақ: Мұғалім студенттердің өмірінде, әсіресе қазіргі қоғамда қандай рөл атқарады?\r\n- Жауап: Негізгі. Студенттерге білім алу, оқу қызметі мен ойлауды қалыптастыру жолдарын үйрету. Бұл балаға ақыл-ой әрекетін үйрететін мұғалім, және ол оның жеке басының интеллектуалды және моральдық қалыптасуына қатысады.\r\n- Сұрақ: Сіздің тәжірибеңізге сүйене отырып, білім беру жүйесіне қандай өзгерістер енгізуді ұсынар едіңіз?\r\n- Жауап: Студентті өзі таңдаған мамандығы бойынша жұмысқа тарту керек. Әділ болыңыз және қорламаңыз, дауыс көтермеңіз. Содан кейін ғана ол өзінің сұранысқа ие екенін сезінеді. Оқу процесіне ойындар мен тренажерларды енгізу. Бұл студенттерді тартады, оқуды көрнекі етеді және ХХІ ғасырдың дағдыларын дамытуға көмектеседі: командада жұмыс істеу, сыни және шығармашылық ойлау.\r\n- Сұрақ: Сіз мұғалім педагог ретіндегі мансабыңызда немен мақтанасыз?\r\n- Жауап: Пәнді білу. Мен өз пәнімді жақсы көремін.\r\n- Сұрақ: Табысты оқу үшін оқытушы мен студенттердің өзара әрекеттесуінің маңыздылығын қалай бағалайсыз?\r\n- Жауап: Сенім.\r\n- Сұрақ: Зейнеткерлікке шыққаннан бері білім беру жүйесіндегі өзгерістерді қалай көресіз?\r\n- Жауап: Гаджеттер қалай пайда болды, олардың солай жүйкелері тоза бастады, коммуникативті емес болып шығып жатыр. Қазіргі мұғалім кітап оқымайды.\r\n- Сұрақ: Сізге қай студент немесе студенттер тобы үлкен әсер қалдырды және неге?\r\n- Жауап: «Бақылау-өлшеу аспаптары» мамандығы бойынша оқыған аспаздар. Осы мамандық бойынша студенттердің көпшілігіне дипломдық бағалар проблемаларды шеше білу және тақырыпты түсіну тереңдігі сияқты маңызды болмады.\r\n- Сұрақ: Педагогикалық жұмыс барысында Сіз қандай қиындықтар мен сындарға тап болдыңыз және оларды қалай жеңдіңіз?\r\n- Жауап: Мұғалім жұмыс үшін бәрін өзі алуы керек керек кезң болды. Олар өздері сурет салды, өздері көшірді.\r\n- Сұрақ: Жас ұрпақтың қалыптасуы мен дамуында мұғалім қандай рөл атқарады?\r\n- Жауап: Маңызды. Ол еліктеу нысаны болуы керек. \"Дос\" деңгейіне түспеңіз. Аралықты сақтаңыз. Өзін-өзі бағалау керек. Тұлғаның икемділігінің сипаты, өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі жасау әдісін уақтылы оңтайлы таңдау мүмкіндігін тудырады.\r\n- Сұрақ: Қазіргі білім беру жүйесінде нені жақсартуға немесе өзгертуге болады деп ойлайсыз?\r\n- Жауап: Кәсіптің мәртебесі мен жұмыс жағдайларын өзгерту арқылы мұғалімдердің ынтасын арттыру. Балаларды басқа оқу тіліне толығымен ауыспас бұрын кем дегенде 10 жыл ана тілінде үйрету. Білім беру сапасын жақсарту үшін қаражатты пайдаланудың айқын тиімділігін ескере отырып, білім беруге, ұйымдарды қаржыландыруға жеткілікті ресурстар бөлу.\r\n- Сұрақ: Сіз өз жұмысыңызда қандай педагогикалық принциптер мен құндылықтарды ұстануға тырыстыңыз?\r\n- Жауап: Әділ болу. Бұл қажет! Олар бәрін байқайды.\r\n- Сұрақ: Бүгінде карьерасын енді бастаған жас педагогтерге қандай кеңестер берер едіңіз?\r\n- Жауап: Алдымен Сіз жағымды, орта қағидатына сай мінез-құлықты өзіңіз қалыптастыруыңыз керек. Сіз қандай тәрбиеші болғыңыз келеді? Әділ болыңыз және құрмет көрсетіңіз. Студенттерге айқайламаңыз, оларды әзілдемеңіз, ренжітпеңіз немесе мазақ етпеңіз, алданда бұйырып сөйлемеңіз. Ол жұмыс істейтін контингентпен ортақ тіл таба білу. Егер байланыс болмаса-білім жоқ. Берілген тапсырманы өзі жасауға әкелу керек. Маған қалай қараса, мен солай қараймын деген болмайды. Адамды тану-көру үшін көп байланыс жасалады. Студент мұғалімнің жетістіктерін көруі керек. \"Қолөнермен достасуға асықсаң, ұжымда өмір сүру оңайырақ\". Ашық және мейірімді болыңыз.\r\n- Рахмет, Франческа Петровна! Денсаулық пен қуат беріп, ұзақ жасаңыз!.\r\n